تراوین باز (مکانی برای طرفداران بازی تراوین)

بحث و بررسی ٬نکات ٬ ابزارها و ترفندهای بازی تراوین

تراوین باز (مکانی برای طرفداران بازی تراوین)

بحث و بررسی ٬نکات ٬ ابزارها و ترفندهای بازی تراوین

مطالب جالب پروفایلهای بازیکنان تراوین (شماره۳ )

بازیکنان تراوین هر کدوم به سلیقه خودشون مطالب زیبا و جالبی را در پروفایل مربوط به خودشون قرار می دهند که خواندن آنها خالی از لطف نیست. در این بخش از وبلاگ تراوین باز سعی می کنیم به این گونه موارد جذاب نگاهی داشته باشیم و در هر پست با این موضوع یکی از این پروفایها را مشاهده می کنیم.

========================================================


ناپلئون بناپارت : اگر نیمی از سرباز پیاده های من شوالیه سزار بودند دنیا را تصرف میکردم.


سهراب سپهری :
در دهکده ی من حتی نیزه دار اسلحه و گرزدار زره دارد و دژکوب توان قهرمانی...

دکتر شریعتی:
تعجب من از دهکده هاییست که منابع ندارد و
منابعیست که دهکده ندارند.

ناپلئون:
جمعیت ملاک مناسبی برای حمله به یک دهکده
نیست. دقت کن دوست عزیز.

گاندی :
عقب ماندگی ما تا زمانی که زیرشاخه باشیم از بین نمی رود...

فیدل کاسترو:
از کسی که صد تا مدال داره نترس از اونی بترس که هیچ مدالی نداره

فردوسی :
توانا بود هرکه با گلد بود
ز سکه ده فارم هم لرد بود

اگر آن گول شیرازی بدست آرد دل مارا
به یک نعل سم رعدش ببخشم من شگفتی ها...(شگفتی جهان یا همون عمارت جادو )

کوروش کبیر:
ناتارها به کوروش کبیر گفتند شما برای واندر می جنگید و ما برای اتحاد ! کوروش کبیر گفت هرکه برای نداشته هایش میجنگد !

چنگیز خان:
اگر نیمی از سرباز های من توتن بودند کل سرور را فتح می کردم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد